dijous, 25 de juliol del 2019

Les illes Formigues

Des del Port de Malaespina.



3 comentaris:

  1. Encara que sigui gris es bonic, pro les illes son tant petites que verdaderament
    son formigues.....des de on les has agafades ?

    ResponElimina
  2. Una vegada vaig anar a pescar el calamar a "l'illa" amb un pescador de Calella i quan era ben fosc em va preguntar quina direcció prendria si hagués de tornar nedant i jo li vaig contestar que aniria cap a la llum; és a dir, cap a Calella.
    Doncs resulta que em vaig errar del tot, essent aquest el punt més llunyà, ja que a poc més de mig quilòmetre hi ha el Cap de Planes davant pel davant de "l'Illa".
    La meva ignorància m'hagués dut a cometre una gran equivocació, i potser m'hagués ofegat en l'intent, doncs fent poques braçades hi havia terra ferma...
    Molt bonic Lluís. Potser no les havies pintat mai abans "ses illes"...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Son tan petites que, ben segur, apareixen en algun altre dibuix com una lleugera desviació de la línia de l'horitzó!

      Elimina